Torsdag 31 maj 2012

Heej!
Har varit fullt upp hela dagen.
Vi har städat,tvättat,rensat garderober och städat ur bilen samt
flyttat Wilmers bilbarnstol till baksätet. Sen har jag äntligen strukit gardinerna till Wilmers rum och satt upp dom.
Så nu har jag tagit lite bilder som jag tänkte visa :) Ska upp lampa över sängen och lite tavlor och hyllor men annars
är allt klart!











Så ser det ut :) Är väldigt nöjd med hur det blev och det kommer bli ännu finare när
man får upp lite saker på väggarna, är lite tomt nu!

Vi tänkte att det var lika bra att flytta Wilmers bilbarnstol från framsätet till baksätet redan nu så man har
det gjort innan lillebror kommer. Skönt att förbereda så mycket som bara går redan nu :)
Någon som vet hur långt mellan babyskyddet och instrumentpanelen det måste vara ? Har för mig att det var ett
visst antal cm men kommer inte ihåg... vet att den inte fick vara emot panelen men det kanske är olika beroende på
vilket babyskydd man har.

Nu ska jag göra mig iordning och krypa ner i sängen och titta på Revenge, börjar närma sig slutet och det
är väldigt spännande!

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Benjmain har likadan säng :) Fint det vart!

2012-06-03 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0