Torsdag 17 maj 2012

Hej!
Nu känner jag mig pigg och utvilad
, fick låååång sovmorgon ända till
klockan nio! Lyx :) Sen har jag ätit frukost och tagit en dusch så nu är jag redo
för den här dagen.

Wilmer ligger just nu och sover så jag tänkte passa på att skriva lite här
under tiden.

Igår kom farbror Peller hit och fixade det sista i Wilmers nya rum så nu ska det bara städas
ur och sen kan vi börja flytta in hans saker där. Blir nog i helgen skulle jag tro då det är fullt upp
idag och imorgon jobbar jag till 19.

Ikväll kommer Wilmers mormor,morfar,moster och morbror hit och grillar med oss :)
Det blir kött,korv,potatisgratäng,sallas och sås. Mums det smakar alltid lika bra med grillat!
Tänkte slänga ihop en kladdkaka till efterrätt också.

Här kommer en bild på magen i v.30


Den är ganska så stor nu! Får ständigt kommentarer om det...och även "är du säker på att det bara
är en där inne" :P Ja det är bara en bebis! Det är jag säker på ;)

Förra helgen var vi på bröllop.
Kan bjuda på två bilder på mig och på Wilmer. Inte dom bästa men det är
inte lätt att få till nu när Wilmer vägrar stå still / kolla in i kameran :)


<3

<3

Hoppas ni får en fin dag!
Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina ni var :) Ja jag kan hålla med stor men fin är du :) Större denna gång va? Men det brukar man ju bli!

2012-05-23 @ 09:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0