Onsdag 30 maj 2012

God morgon!
Om en liten stund åker jag och Wilmer till babycafeét för att träffa Sara och Li en stund :)
Sen åker vi nog hit alla fyra och käkar lite lunch och busar ännu mer.
Var länge sen vi sågs nu så det ska bli kul att ses igen.

Idag är det onsdag igen och jag går in i v.32 :)
Tiden går fortfarande fort och jag hoppas det fortsätter så!
Väntar fortfarande på brev från sjukhuset angående ultraljudet jag ska få
göra i den här veckan. Borde ha kommit redan tycker jag, men det
är väl bara att vänta...

Har inte hunnit ta bild på magen än men det kommer upp senare under dagen!

Nu ska jag fixa det sista innan vi måste åka iväg.
Ha en fin dag :)
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0