Onsdag 23 maj 2012

Heeeej :D
Idag jobbade jag min sista dag! Såå skönt! Jobbade 6-13 och då går tiden mycket fortare än
om man jobbar kväll så tiden har flugit förbi idag. Lyxade till det och åt Max på vägen hem från jobbet :)

Nu ska vi snart åka iväg och handla mat är tomt i både kyl och skafferi så det behövs
verkligen! Köpte med mig lite biskvier med choklad och päronsmak och en grodbakelse till
Wilmer från jobbet. Wilmer tyckte grodbakelsen var väldigt god :) Kan visa fina bilder på när
han åt den senare har inte lagt in dom i datorn än.

Tänkte däremot visa två bilder på hur Wilmers nya rum blev.
Hans säng ska flyttas in och ny gardiner ska fixas annars är det mesta klart :)






Idag är det onsdag igen och då går jag in i v.31 :)
Väntar på brev från sjukhuset då jag ska få åka in och göra ett ultraljud.
Skulle göras i v.32 och det är ju snart så jag tycker att kallelsen borde komma snart!


Magen i v.31

Allt flyter på som det ska och nästa besök hos barnmorskan är i v.33 så det är ju
2 veckor kvar tills dess.

Nej nu ska vi åka och handla!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0