Marieberg

God morgon!
Skönt att få lite sovmorgon :) Slapp ställa klockan på 04.45 i alla fall som när jag ska jobba.
Vi har ätit frukost och fixat lite här hemma och snart ska vi ge oss iväg till Marieberg för lite shopping!
Bäst att passa på innan det är fredag och lönen kommer, lär ju vara mycket folk då!

Vi ska hitta en present till Michelle som vi ska på kalas till i helgen och sen ska vi in en sväng
på Ikea och kika efter lite saker till Wilmers rum. Hoppas på att hitta några fina gardiner som passar
bra in i hans rum :) Tror även vi passar på att käka lunch på Ikea.

Jag måste även hitta någon kjol eller några shorts, hoppas det finns några fina inne på HM.
Sen ska jag köpa något till mamma då det är mors dag på söndag, hoppas jag hittar något
fint :)

Hoppas ni får en bra dag,
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0