Fredag 4 maj 2012

Hej hopp!
Idag har jag jobbat mellan 10-19. Var ensam från 14 tills det att jag slutade och
det gick bra och tiden flöt på. Trodde det skulle gå extremt långsamt att vara ensam så länge
men det gjorde det inte som tur var :)

Både Helena och Mathilda (+lilla Selma) var inne och handlade idag så det var
trevligt att få prata lite med dom :)

Kom en mamma med sin drygt 2åriga son i vagnen och han pekade på mig och förklarade
att jag var en sockerbagare :) Gulligt! Det är roligt att få komma ut bland lite folk igen faktiskt, alltid
är det något som kunderna vill fråga eller så vill dom bara kika lite vad man håller på med, kul :)

Wilmer sov när jag kom hem från jobbet och efter att ha fått i mig lite mat så
satte jag mig här i soffan och jag kommer nog inte resa mig härifrån förens det är dags att sova!
Är helt slut i fötterna...

Hoppas ni haft en fin fredag,
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0