Fredag 11 maj 2012

Hej!
Jobbade 10-19 idag så jag har inte hunnit göra så mycket mer
än att äta och duscha sen jag kom hem.
Wilmer sov redan när jag kom hem så jag och Kalle ska sätta oss och
titta på The big bang theory straxt :)
Sen blir det sängen är helt slut! Skönt med helg :)

Imorgon ska vi iväg på bröllop <3
Ska bli roligt! Kul att se hur alla ser ut också då det är Rockabilly tema.
Ska åka iväg på förmiddagen hem till syster så hon kan hjälpa mig att locka håret och kanske
fixa någon uppsättning av håret.
Sen är det bara att åka hem och käka lite och sen åka iväg på bröllopet,
hoppas det blir finare väder imorgon och inget regnrusk!

Trevlig helg,
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0