Torsdag 8 mars 2012

God morgon! Idag fick jag sova till åtta i alla fall.
Mycket bättre än att behöva gå upp vid sex. Kunde ju inte gå och lägga mig tidigt igår heller
då det var dubbelavsnitt av Grey´s! Kan man ju inte missa heller :P Fast dom sista
20 minuterna så orkade jag inte mer och stängde av. Hoppas jag inte missade något viktigt.

Idag skulle vi ha åkt hem till Sara och Li men jag fick sms imorse om att Li hade kräkts inatt
så då håller vi oss hemma. Ingen magsjuka här inte, usch och fy finns inget värre!
Tror vi cyklar en sväng till lekparken sen istället.
Vi åkte dit igår efter kvällsmaten och Wilmer tyckte det  var så kul att åka
rutchkana(stavning?) med pappa :) Han fick aldrig nog! <3




Nu ska jag plocka fram alla filmer som Wilmer rivit ut medans
jag skrev det här!
Ha en bra dag.
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0