Torsdag 29 mars 2012

Hej!
Igår skippade vi Wilmers middagslur
i hopp om att han skulle bli
tröttare frammåt kvällen då vi kommit tillbaks i gamla mönster då han är vaken till nio, tio!
Han var glad och nöjd hela dagen och klockan nio somnade han. Trodde han skulle slockna bra mycket
tidigare men vi kör på samma sak idag och hoppas att han somnar vid halv åtta-åtta :)

Fick hem deklarationen igår och så mycket som jag får tillbaks iår har jag aldrig fått förut :D
Förrförra året fick jag betala  tillbaks 500 spänn och förra året fick jag tillbaks 2500 så jag vart
väldigt glatt överraskad när jag fick se att jag får tillbaks nästan 9000!!
Dom kommer väldigt lägligt då både jag (förhoppningsvis om jag nu får g-penning) och kalle kommer
vara hemma i sommar. Bra med lite extra pengar :)

Klockan tio imorse gick jag och Wilmer ut på en promenad i blåsten. Usch inget skönt väder idag inte.
Sen vart det lite bus i trädgården innan vi gick in igen.
Till lunch idag vart det köttbullar och stuvade makaroner, enkelt och gott!
Sen diskade jag ett stort berg med disk, plockade ur diskmaskinen och satte igång
en tvätt.  Ska snart hänga den och efter det damma av här hemma.

Gjorde även geisha-fluff efter maten. Har aldrig gjort det förut så det ska bli spännande
imorgon och se hur det smakar. Ska slänga ihop en kladdkaka och ha det på tänkte jag.
Har varit duktig nu hela veckan och inte ätit något onyttigt så imorgon är jag värd en kladdkaka ;)

Här kommer två bilder på magen också!
v.23





Ha en fin dag!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0