Torsdag 15 mars 2012

Igårkväll när Kalle skulle lägga Wilmer för att sova så vart han jätteledsen.
Det enda som dög var om jag pockade upp honom ur sängen.
Tror det är fler tänder som är på väg fram. Han har gått mycket med fingrarna
i munnen och dregglat en del.
Så inatt blev det inte mycket sovande då han låg mellan oss och bökade runt.

Vid åtta imorse var han jätteglad då han vaknade och skulle stå på huvudet i sängen typ
två sekunder efter att han vaknat <3 Så vi gick upp åt frukost och sen duschade jag och sminkade mig lite.
Slängde ihop en tacopaj och sallad på f.m då Erica och Freja skulle komma på besök vid 11 :)
Skönt att ha den klar och bara sätta in i ugnen sen.

Gud vad stor Freja hade blivit! Har inte träffats sen hennes dop i oktober!
Jättesöt verkligen :) Hon pratade hela tiden och vägrade sova när vi gick på promenad.
Skulle ju flirta och titta på allt möjligt och då kan man ju inte sova heller :)

Wilmer därimot somnade på en gång och sover fortfarande ute i vagnen.
Trötta killen! Jag ska titta lite på tv hade jag tänkt.
Imorgon är det redan fredag och helg, vad fort det går!


Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0