Tisdag 20 mars 2012

God morgon! Usch vilken natt. Fick ont i benet igår och inatt då
vart det ännu värre. Det är som att muskeln ovanför knät är spänd
hela tiden och hur jag än sitter/ligger så gör det ont.
Inatt hade jag så ont så jag mådde illa till och med, men när jag vaknade imorse
vid halv nio så var det bättre tack och lov.

Wilmer har bökat runt inatt och imorse låg hans temp på 37.8 så
lite feber har han nog. Han brukar kunna ligga på 37.6 på dagen men
det där var ju direkt på morgonen.
Nu myser vi i soffan framför Team umizoomi.

Igår gick jag efter Wilmer in i köket för att se vad han höll på
med och det var tur det för han hade vridit på en platta på spisen!
Finns ingen barnspärr eller något på vår spis, skulle vilja ha en ny då
den blir jättevarm på utsidan av glaset till ugnen också.

Måste ta mig till jobbet den här veckan också så att jag kan få
graviditetspenningsansökan ifylld. Måste skicka in den snart.
Hoppas verkligen att jag får beviljat den här gången med!
I såna fall kommer jag bara tillbaks till jobbet i dryga tre veckor.
Skönt att vara hemma hela familjen under hela sommaren :)


Mammas fina kille i några av kläderna jag köpte på Kappahl!

Jag sa till Kalle att jag tyckte Wilmer såg sportig ut i dom där
kläderna, men Kalle tyckte han såg norsk ut :P ? Haha!

Vad säger ni, sportig eller norsk ?

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0