Söndag 4 mars 2012

Heej! Igår kväll åkte vi iväg till mamma för att fira henne lite.
Vi blev bjudna på god mat, potatisgratäng och kyckling och sen åt vi den goda
chokladpajen som jag gjorde till efterrätt!
Runt halv åtta åkte jag och Kalle iväg för att  gå på bio med Helena och Anders.
Vi såg på Nobels testamente och den var riktigt bra tycker jag. Det var inte alls mycket folk inne
i salongen så det var skönt. Lite småjobbigt bara att personen snett framför luktade svett!
Usch varje gång han rörde på sig så kom det en os med svettlukt. Inte allt för roligt med tanke på att
man har så bra luktsinne nu också :P

Efter bion skjussade vi hem först Anders och sen Helena innan vi åkte för att hämta hem vår
fina kille som låg och sov så skönt på morfars mage i soffan :)
Trots att vi inte var borta så många timmar så är det ändå extra mysigt att få gosa
med Wilmer :) <3

Nu har vi nyss ätit lite lunch och vi ska gå ut i solen på en härlig promenad!
Wilmer kommer nog somna i vagnen så då kan jag och Kalle fixa lite trädgården om
vi orkar de, annars sätter vi oss nog bara i solen och tar lite glass ;)

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0