Söndag 18 mars 2012

God Morgon!
Igårkväll var vi iväg till stan för att fira Anders som fyllde 28!
Wilmer fick vara hemma hos sin mormor och morfar :)
Är skönt att han trivs så bra och gärna vill vara hemma hos dom.

Vi blev bjudna på god smörgåstårta när vi kom och senare blev det både chips,ostbågar och godis :)
Vi åkte hemmåt straxt innan ett och då var jag väldigt trött. Har sovit dåligt nu flera nätter irad så
det är inte så konstigt.
Vi skjussade hem Helena och hämtade upp vår lillaplutt <3 Han hade hållit sig vaken ända till halv 11!

Nu leker Wilmer med kastrullerna och maten jag köpte åt honom på ikea igår.
Roligt att öppna ugnsluckan och läga in mat där :)

Kalle är ute och krattar lite i trädgården och jag sitter i soffan och slöar.
Känns som att jag ska få ont i halsen! Hoppas det går över och inte blir något mer!

Nu ska jag mysa med min plutt.
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0