Söndag 11 mars 2012

Igår kväll fick vi Wilmer att somna vid åtta så då satte vi oss i soffan
med lite (läs mycket) marängsviss och tittade på några avsnitt av The Big Bang Theory.
Vi var båda rätt trötta så vi bestämde oss för att gå och lägga oss redan vid tio.
Skönt det för imorse ville Wilmer upp vid staxt efter sju! Kände mig ganska utvilad då faktiskt.
Vi åt frukost tillsammans alla tre och jag tog mig en dusch innan Kalle åkte iväg för att
hugga skog.

Jag och Wilmer mös lite i soffan, han nöjer sig inte med att titta på bara tv:n utan
han ska ha på mickey mouse clubhouse på datorn samtidigt! Byter jag på antingen datorn eller tv:n
så märker han det på en gång och säger ifrån! :)

Vid halv tio gick vi ut på en promenad till lekparken.
Idag upptäckte han hur kul det är med sand.
Först så gungade vi lite och åkte linbana men sen var det bara att gräva med
sanden som gällde. Ska ta med hink och spade nästa gång vi går iväg :)

Wilmer ligger nu och sover i vagnen ute och jag sitter och funderar på vad man ska
laga för mat idag. Har ingen lust med att göra mat överhuvudtaget men det måste ju göras1


Morgonmys i soffan <3


Vinkar åt en hund som gick förbi! <3

Ha en bra söndag!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0