Snö...

När jag tittade ut genom fönstret imorse så var det vitt ute :(
Det ska ju vara vår nu! Det snöar ute och har gjort hela dagen.
Hoppas verkligen inte att det stannar kvar.

Jag har tvättat och hängt två maskiner med tvätt och sen har jag
plockat undan överallt, bäddat rent i sängarna och gjort mat.
Ugnspannkaka fick det bli idag, mums.

Tänkte att jag och Wilmer skulle ta oss iväg till affären för att handla lite.
Men jag kommer inte på vad vi ska äta för något, känns som att man
har fastnat i samma spår och äter samma sak hela tiden.
Vill prova lite nya rätter nu.
Får söka runt lite på internet för att få lite inspiration :)

Nu ska jag lägga Wilmer så han får sova lite!



Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0