Päron och Hallon

Igår när vi handlade hittade jag den här nya juicen som jag sett reklam för.
Med päron och hallon smak, provade den redan igår och den var ganska så god.
Tyckte inte den smakade päron alls men hallonsmaken därimot kändes mycket.
Helt okej kan tänka mig köpa den igen! Den får 3/5 i poäng.




Vi gick ut en sväng på förmiddagen och då fick ja ett sms om att mitt paket från hm hade kommit
så då åkte vi iväg för att hämta det. Var nästan bara saker till mig för en gångs skull :)
Men två första mössor att ha på sjukhuset vart det till lillebror och Wilmer fick en tuff scarf, men tyvärr
så var den jättestor! Den var från barnavdelningen men ändå var det jättestor passar nog mig bättre än honom,
tråkigt!

Nu vill busen ha mellis!
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är också sugen på att testa den! När jag såg reklamen så kände man nästan smaken i munnen :)

2012-03-01 @ 16:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0