Onsdag 7 mars 2012

God Morgon! Igår var jag helt slut efter att ha sovit dåligt flera nätter irad och
spenderat 5 timmar på sjukhuset! Var så trött igår så jag skulle lätt ha kunnat gå och lägga
mig redan vid halv 7! Meeeen, det var ju säsongspremiär av Desperate Housewives och inte
kunde jag missa det heller ;) Lyckades hålla mig vaken och sov så skönt inatt ända tills Wilmer ville komma över
i vår säng mitt inatten. Sen ville han gå upp redan vid 6! Var lagom sliten då.
Vi gick i alla fall upp och åt frukost och sen har vi slappat i soffan och jag hoppas han
somnar till snart så kanske jag med kan göra det.

Idag ska vi bara hålla oss hemma så att Wilmer får en chans att återhämta sig.
Han håller på och busar som vanligt så det känns skönt :)
Stora killen <3

Idag går jag in i v.20!
Halva tiden har alltså redan gått :)
Skönt att det går fort och hoppas att det fortsätter så!
Då är snart sommaren och lillebror här <3
Efter att vi varit på rutinultraljudet så skulle jag ringa till barnmorskan för att boka in
en tid för nästa besök (i v.24). Som då blir första veckan i april.
Men dom hade tydligen inte något schema så långt fram :S
Sen sa hon att då kanske en ny barnmorska har börjat jobba då det inte har funnits någon
där under hela tiden... Skulle få en tid hemskickad i alla fall!


Magen börjar bli stooor nu!

Wilmer lär sig nya saker hela tiden nu. Frågar man vart örat är så vet han det och näsan
lika så. Men för någon vecka sen så har han börjat med att han tar båda händerna när han
petar i näsan och öronen! Förut var det bara en hand han använde, så det går frammåt ;)


Knasunge <3

Nu har han blivit jätteduktig på att säga "tutte" också :) han är såå
gullig när han går runt och letar napp och säger tutte, tutte,tutte!
Han har även fattat vart mammas tuttar är :P
Igår när vi svängde förbi hemma hos mamma och pappa så drog han ner
min tröja lite och sa tutte!! Haha <3
Nu får man passa sig vad man säger annars vet man inte vad som kommer
ur den där lilla munnen snart :)

Ha en bra dag!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0