Max

När Wilmer och Kalle äntligen vaknade till vid åtta tiden så åt dom lite
frukost och sen gick dom ut  och lekte på trädgården medans jag duschade och sminkade mig.
Kände mig så pass pigg så vi gjorde som vi hade planerat och åkte iväg för att handla mat.

Innan vi handlade så åt vi på Max, mums mums mums :)
Wilmer fick en pommes och en egen dipp som han flitigt dippade pommesen i.
Vädigt gott var det och vi kom pricis innan det bildades lång kö!

Sen in på Ica Maxi för att handla en massa till nästa helgs festligheter.
Hittade en hel del annat också så klart, två böcker till Wilmer på rean och ett set med
spade,hink och lite andra skojsigheter.

På väg hem tog vi drive in på Max för att köpa milkshake och glass :)
När Wilmers milkshake var slut vart det inte roligt i bilen, han skrek och skrek och skrek.
Till en början var det bara argt protest skrik men sen vart han helt hysterisk och tårarna
sprutade åt alla håll så vi fick stanna till i kävesta så han fick komma upp till mig en stund och
då vart han äntligen lugn och vi kunde fortsätta hemmåt. Skrutten <3

Väl hemma så gick vi ut på en promenad i det sköna vädret och sen började vi med maten.
Ikväll blir det något nytt, vi skulle göra potatisgratäng men jag fick för mig att prova ha i soltorkade
tomater och fetaost. Har en känsla av att det kommer bli riktigt gott! Till det fläskfilé, grönt och sås.

Nu ska jag väcka plutten som sover så skönt i vagnen. Annars kommer han inte
somna ikväll.

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0