Måndag 19 mars 2012

Den här dagen började inget vidare. Kände redan igår morse
av att jag hade lite ont i nacken när jag vaknade. Imorse var det ännu värre.
Är helt stel speciellt på ena sidan, men har ingen nackspärr i alla fall!
Sen kände jag mig allmänt konstig och lite illamående men det blev bättre efter att
jag fått i mig frukost som tur var!

Wilmer envisades såklart med att vakna tidigt och vara extra busig idag.
Hoppas han vill sova lite så man kan få vila sig en stund.
Som om det inte redan var nog så fick jag en spark av honom i magen förut och
så drog han sönder mellan slagstangenten...Skitungen <3

Tänkte visa några bilder från igårkväll då vi åkte till Wilmers farmor och farfar för att
titta på lamm. Wilmer tyckte det var roligt till en början då två flasklamm slickade på honom
men sen vart det lite läskigt och han ville upp till míg en stund.
Farmor kom för att strö ut lite hö(eller halm kanske?) och då ville han göra samma sak! <3







Bjuder på en bild på mig själv också!


Hoppas ni får en bra dag.
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0