Måndag 12 mars 2012

God morgon! Inatt sov Wilmer i sin säng hela
natten och gud så skönt jag sov! Vilken skillnad.
Hoppas det fortsätter så :)

Igårkväll kom Wilmers farfar över för att titta på hockey med Kalle.
Jag slängde ihop blåbärs och hallonpaj, mums!
Men nu måste jag skärpa mig, blir allt för mycket onyttigt!
Ska försöka hålla mig ifrån godis och sånt till på fredag.
Hoppas på de bästa :P

Tänkte att jag och Wilmer ska ta en cykeltur till lekparken nu på
förmiddagen så han får busa av sig lite! Den här gången får spade och hink
följa med så han kan gräva lite i sanden :)

Nej nu är det dags för mig att borsta tänderna och
sminka mig lite.
Ha en fin dag.
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0