Lördag 24 mars 2012

God Morgon!
I torsdags var jag och Wilmer inne på mitt jobb för att fixa med
graviditetspenningsansökan och prata lite schema och sånt.
När vi var klara där så åkte vi och hämtade upp moster Sandra som precis
slutat i skolan. På kvällen så följde hon med oss hem och sov kvar :)

Kände under natten att jag började bli sjuk :/ sov typ ingenting och fick ont i halsen och
vart förkyld! När vi satt och åt frukost så kom mormorn hit för dom hade sprutat ut bekämpningsmedel
mot silverfiskar i deras hus och man fick inte vara där på några timmar. Så hon och Wilmer gick ut i trädgården
och lekte så jag fick vila lite. Sandra skulle till tandläkaren vid halv 12 så då skjussade mamma dit henne och åkte
hem för att fixa mat. Jag och plutt hämtade upp henne när hon var klar och så gick vi in en snabbis på ica för att köpa glass :)

Väl i Mellösa stod maten klar på bordet när vi kom. Wilmer var trött och somnade i bilen så han fick sova några
timmar ute i vagnen medans vi åt och slappade i solen. Gud vilken underbart väder :)
Jag började känna mig sämre så efter att Wilmer vaknat och fått i sig mat så var mamma så snäll
och tog hand om honom så jag kunde lägga mig på soffan och vila.

Kände hur det blev värre och jag började frysa och fick frossa hela jag skakade! Sen kom febern
men den var inte så hög tack och lov. Kalle kom och hämtade hem oss och gjorde taco, gott!
Låg här hemma i soffan och försökte vila men det var lite svårt med en Wilmer som ville ligga på mig <3
Mina glasögon fick jag inte heller ha för då  kunde han ju inte gosa ner sig ordentligt så dom ryckte
han av tre gånger!

Tog två alvedon senare på kvällen då febern var uppe i 38 grader och inatt har jag faktiskt sovit hyfsat.
Ända fram till klockan 5 då jag kände att Wilmer kissat igenom blöjan så då fick Kalle gå upp och byta på honom.
Sen dess har jag varit vaken! Gick upp vid 6 och gjorde frukost sen dess har jag suttit här i soffan och slappat!

Idag mår jag hyfsat än så länge. Hoppas det fortsätter så nu :)
Hämtade ut ett paket från hm igår också. Dyrt vart det då 2 varor inte fanns :(
Så för två plagg som kostade 89:- styck så fick jag betala 260 kronor med frakt..
Lite småsurt men men! Det ena i paketet var det här söta setet till lillebror :)


Kommer bli så gulligt <3

Trevlig helg!
Kram Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0