Lekparken

Åh vilket härligt väder det är idag. Nu är det vår på riktigt :)
Vi cyklade till lekparken förut och vårjackan och solglasögona var på!
När vi kom fram till lekparken så var det fullt av ungar där från dagiset,
men dom gick ganska så snart där ifrån och då blev vi ensamma :)
Wilmer är helt galen i sanden. Hade med hink och spade men han grävde
ändå men händerna. Smaka på sanden ska han också göra, usch försöker få han att
förstå att man inte ska äta sanden men han verkar inte fatta de!
När han håller på med sanden är han helt okontaktbar :P Det spelar ingen roll vad jag säger han totalignorerar mig! Busen <3

Vi var inte där så värst länge då det snart var dags att cykla hem för lite lunch men
en halvtimme är ju bättre än inget alls :)
Idag blev det ost och skinkpaj med god sallad till lunch, mumsigt!
Efter maten så gick jag ut med Wilmer och la honom i vagnen och det tog
inte många minuter innan han somnade så skönt och han sover fortfarande.

Jag borde städa men fy vad det tar emot! Satt en stund på trappen och läste
tidningen istället. Men det är bäst jag passar på att städa nu när han sover, går
lite smidigare utan all "hjälp" :)



Coolingen <3


Jättekul att kasta sand på rutchbanan :)


<3



Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0