Fredas 9 mars 2012

God morgon! Fick sova till halv nio idag :) Skönt!
Wilmer och jag har ätit frukost och bara slappat än så länge.
Ska snart ta mig in i duschen hade jag tänkt. Idag ska vi få besök av moster Sandra som är
ledig från skolan :) Hon sover nog fortfarande men lika bra att vara redo och klar när
hon ringer och vill bli hämtad.

Igår efter kvällsmaten åkte vi iväg hela familjen för att handla mat.
Gud vad det är skönt att handla på kvällen då det knappt är någe folk alls :)
Så fort vi kommer in i affären så siktar Wilmer in sig på alla "korvar" med sylt/marmelad
dom är väldigt roliga att klämma på! Han brukar få sitta nere i vagnen bland varorna
för då är han lugn och kan sitta och småplocka med all mat! Sitter han där man ska sitta så
vill ha bara ner och springa.

Nej nu måste jag sätta lite fart här hemma så vi blir klara någon gång.
Ha en fin fredag :)
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0