Måndag 16 juli 2012

God Morgon! Här hemma har jag och Wilmer varit upp sen 6.30! Trodde han skulle sova länge
med tanke på att han inte sov något på dagen igår och att det var full fart på kalaset till kl 20,
men inte vart det någon sovvmorgon för det!
 
Vi har läst bok och myst i soffan några timmar :) Skön start på dagen! Är soligt idag så vi ska nog bege oss ut
snart så han får springa av sig lite.
 
Har inte mått så bra dom senaste dagarna, har varit yr och känt mig illamående och svimfärdig från och till.
Vet inte vad de beror på har även haft lite ont i huvudet så jag tänkte att det är lika bra att ringa bm och höra så att
det inte är någon fara, men då när jag ringde imorse direkt när deras teltid börjar så säger dom att det inte finns några lediga tider! Nehe ?! Lämnde ett meddelande i alla fall men än har det inte ringt någon... får väl ringa
1177 om ingen hör av sig. Tycker det är dåligt att man inte ska få tag i någon att prata med! När jag var iväg till bm i onsdags så hade jag lite lågt blodsockervärde, vet inte om det är det som spökar...Hoppas bara inte att det är blodtrycket som har stigit!
 
Nu ska jag göra mig iordning för dagen :)
Hoppas ni haft en bra helg!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0