Lördag 14 juli 2012

Hej!
 
Igår fyllde min syster 18 år så vi var dit bjudna på tårta på eftermiddagen :)
Vart inte så långvarigt då hon skulle ut och käka och gå på krogen för första gången!
Innan vi åkte dit så var Kalle iväg til Media Markt och köpte en ny diskmaskin då våran gick
sönder häromdagen. Så tråkigt att behöva lägga ut så mycket pengar på en sån tråkig grej!
Men en diskmaskin måste man ju ha, i alla fall nu när man är van att ha en!
 
Så nu på morgonen har Kalle kopplat in nya maskinen och det blev jättefint och bra :)
Wilmer vill gå ut och busa och idag är det ju faktiskt soligt ute så man får passa på!
 
Igår när jag skulle göra en macka så öppnade jag en ny förpackning med kokt medvurst
men det var bara det att någon tagit en tugga utan hälften av alla skivor :S Så jäkla äckligt!
Måste ju ha blivit på fakriken för den var helt oöppnad! Blää.
 
Nej nu ska jag göra mig iordning och sen gå ut en sväng i solen!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0