Tisdag 24 januari 2012

Hej! Imorse ville plutt gå upp vid åtta men jag fick han till att ligga kvar och mysa
till kvart i nio i alla fall :) Sen åt vi frukost och efter det så gick vi ut.
Han älskar att få vara ute och springa i trädgården, ska bli skönt med vår och sommar så
man slipper alla kläder! När han sprungit av sig så gick vi en promenad med vagnen.
Gick ut två gånger igår och idag känner jag faktiskt lite i benen! Måste börja bli duktigare på att
gå ut, lite tråkigt att gå själv bara!

Imorgon åker jag och Wilmer in till stan för att träffa Mathilda,Selma och Emelie.
Först ska vi käka hos Mathilda och sen ska vi gå på hindersmässan :)
Ska bli roligt! Har några saker som jag köper varje år, god fudge och ett bröd som är såå gott!
Strumpor brukar det också bli, hoppas det finns i Wilmers storlek med.


Kasta lite med den frusna bollen!



Gullet <3

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0