Tisdag 10 januari 2012

Hej! Var ett tag sen jag skrev nu så det är väl dags igen :)
Igårkväll fick jag ett sånt fint mms av Mathilda, äntligen har fina Selma tittat ut! Stort grattis <3
Hoppas få komma och hälsa på snart :)

Idag efter lunch åkte jag och Wilmer ner till Elin och hälsade på! Vi gick på en skön
promenad i solen och tittade på kossorna. Inte bara Theodor följde med på promenaden utan även katten
Elvis, till Wilmers stora glädje :) Han tycker så mycket om djur och speciellt katter!

Nu har Kalle åkt iväg för att handla mat och semlor från kondis om han kommer ihåg det, mums!
Wilmer somnade i bilen på väg hem från Elin och han sover fortfarande på mig i soffan <3

I helgen var det kalas för morbror Micke som fyllde 21 år i söndags! Jag och syster gjorde en
princesstårta och en schwarzwaldtårta(stavning?)! Han fick pengar och Aliasspelet av oss :)

Bjuder på lite bilder!

Wilmer och morbror Micke läser Alfons!

Moster Sandra ville inte vara med på kort!

Haha! Vet inte vilket djur dom härmar! Dom har ju samma min i alla fall ;)

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härliga bilder =) hit kommer jag flera ggr. =) ha en bra dag, kram.

2012-01-10 @ 19:14:59
URL: http://www.trollfamiljen.se
Postat av: Jessica

jädrans, la in lat länken och då funka det inte hehe

2012-01-10 @ 19:15:36
URL: http://www.trollfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0