Söndag 22 januari 2012

Heej! Inatt försvann Wilmers feber och idag kom prickarna på rygg och mage, så den
här gången var det tredagars feber han hade! Han sov riktigt bra inatt och då vaknar jag så klart 5.30
och kan inte somna om, lite små irriterande kan jag säga :P
Han äter fortfarande lite så det blir ingen op. känner att han måste hinna återhämta sig först!
Hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi får en ny tid bara.

Efter lunchen åkte jag och Wilmer till Mellösa där morbror, moster och igge var! Mormor och morfar kom inte
hem förens senare på e.m för dom var iväg och åkte skidor. Vi spelade Alias och gick ut på en promenad, skönt då jag varit inne nu i tre dagar.
När vi kom hem var maten klar :) Ytterfilé,rotfrukter i ugnen, bea och sallad! Mums.

Ikväll ska vi titta på Wallander, tror inte jag sett den filmen!




Stora killen som blir 15 månader idag <3

Ha en bra kväll,
Kram Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0