Fredag 27 januari 2012

Hej hopp! Det blev en sväng till hindersmässan igår med!
Den här gången var Wilmer vaken hela tiden :) Han fick en Barbapapaballong, brandbiltröja
och en pianospelgrejimoj av mormor och morfar, tack! Och jag fick en munk nybakt och varm, mums :)
Köpte några sura remmar också sen fick det räcka.
Vi skjussade hem mormor och morfar och gick in för lite mellis och bus innan vi åkte hem.
Kalle låg hemma med feber och huvudvärk stackaren, men idag är det lite bättre som tur är :)

Wilmer och jag har varit en sväng till apoteket och ica i förmiddags. Inne på ica var Wilmer inte så samarbetsvillig, han vägrade sitta i vagnen när jag skulle packa upp varorna och betala!
Han börjar bli ganska tung att bära på så han fick stå i vagnen men det dög visst inte heller utan då
skulle han bara klättra ur hela tiden. Men det gick tillslut :)

Till lunch åt vi ugnspannkaka och efter den så gick jag en sväng med Wilmer så han skulle somna,
han knappt komma ut från trädgården innan han somnade sittandes :) Så det blev en kort sväng och han sover fortfarande i vagnen ute och jag ligger i soffan framför datorn och tv:n och äter fudge :)

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0