Tisdag 28 februari

Heej! Imorse efter frukosten åkte jag och Wilmer hem till mormor.
Vi var ute i trädgården och busade på förmiddagen och efter lunchen så
åkte vi in till stan för att bada. Det här är andra gången han badar i badhus och han vart lite rädd
för det var så många barn som skrek där inne men som tur var så åkte dom ganska så snart och efter ett
tag så började han tycka det var kul. Han hade bara sovit 15 min på hela dagen också så det vart ju inte
bättre av att han blev väckt och knappt sovit något. Men när han kom på att det var kul att skvätta ner mamma
och mormor så gillade han att bada :) Efter badet så kom moster Sandra som varit i skolan och så fikade
vi lite innan vi åkte vidare mot ÖoB för shopping, gick på dryga 700 så nu har vi schampoo, tvål och allt
sånt där för ett tag frammåt!

Sen svängde vi förbi en färgbutik för jag ville kolla på tapeter till Wilmers nya rum som
vi ska göra. Vi ska sätta upp en vägg så Wilmer och lillebror får ett varsitt rum. Hittade en jättefin tapet
som jag bestämde mig för. Den var dyr men vi ska bara ha den på en vägg som fondvägg och sen så får
vi lite billigare då pappa känner en som jobbar där så det är jättebra :)

Nu har vi nyss ätit och nu ska jag bara slappa i soffan är helt slut
efter badet idag!


Wilmer på väg till lekparken igår!



Vilar lite bara <3

Kul att gunga fort.

Idag när vi lekte på f.m

Åker bil med mormor!

<3

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0