Söndag 26 februari 2012

Igår på eftermiddagen kom Wilmers mormor och morfar hit!
Vi gick ut på en promenad i solen och när vi kom in igen så fikade vi lite och jag och mamma
spelade klart min och kalles påbörjade omgång av Alfapet, mamma som fick ta över kalles
poäng så hon var i underläge redan från början så jag vann :)
Pappa skjussade Kalle till bussen för han skulle in till stan för att gå på Mustach (stavning?) konsert
med några kompisar. Mamma och pappa var kvar och busade med Wilmer tills runt femtiden och då var det snart dags för Wilmer att få i sig lite mat för sen skulle vi åka.
Först hämtade vi upp Elisabeth och Helena och sen åkte vi vidare mot stan för att käka och
titta på melodifestivalen hos Mathilda, Simon och Selma :) Vi åt kycklingfajitas och till efterrätt hade Mathilda
gjort en supergod grej, som hade en botten av kakor och smör och sen ett lager chokladkola och ett
lager av vitchokladkolaknäckigtgrejs :P Svårt att förklara men gott var det!

Såg inte så mycket av melodifestivalen då jag försökte få en envis Wilmer att sova.
Han somnade i alla fall tillslut och vi tittade på Die another day som gick på 4:an, lagom
till att den var slut så var även Kalles konsert slut så vid halv ett rullade vi hemmåt.
Då var jag lagom trött efter att ha sovit dåligt och vart uppe sen 5.30.
Tack för en trevlig kväll alla <3
Det får vi göra om snart!

Vi kom i säng straxt innan 2 igår och klockan 7 ville plutt upp! Jippie så det var bara att gå upp,
jag åt lite frukost och sen efter att Wilmer fått busa av sig lite så
lyckades jag få honom att somna i vagnen vid 9.30 så då gick jag och la mig och fick sova till drygt 11!
Det var verkligen välbehövligt men fy vad seg man blir känner mig bakis!
Då gick vi alla i alla fall upp och jag slängde ihop lite pannkakor till Wilmers stora glädje :)
Kalle skulle iväg och jobba lite så jag och Wilmer gick ut och busade i solen, gud vilket härligt väder!!
Vi gick en sväng och då somnade han så när vi kom tillbaks så satte jag mig på uteplatsen med
glass och dagens tidning, underbart skönt :)

Wilmer sover fortfarande så jag ska slappa lite framför tv:n ett tag är så
jäkla seg idag!
Hoppas ni haft en fin helg :)
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0