Måndag 27 februari 2012

Imorse gick jag och Wilmer upp vid åtta och åt frukost.
Sen tog vi en dusch och åkte hem till mormor och moster.
Där blev vi kvar hela dagen :)
Vi gick på en promenad till lekparken så Wilmer fick gunga lite och sen gick
vi vidare mot affären för att handla lite och när vi kom hem var det dags för lunch.
Wilmer busade runt som vanligt och efter lite mellis så var det dags för mormor att åka till jobbet,
vi stannade kvar för att vänta på morfar men då skulle han iväg och klippa sig på en gång så då åkte vi hem
till Kalle och lagade mat istället! Hemmagjorda biffar, potatis och gräddsås fick det bli ikväll, mums!

Har massa fina bilder att visa från lekparken idag men jag kom på att
jag glömde kameran i bilen så jag får visa dom senare istället!

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0