Måndag 20 februari 2012

Heej hopp! Vi fortsätter att försöka få Wilmer sova egen säng och det går riktigt bra hittills :) (peppar,peppar!)
Igår sov han redan 20.40 i sin egna säng :) han vaknar fortfarande till under natten
och vill komma upp men inte lika ofta inatt så det verkar gå åt rätt håll!
Han vaknade och ville ha välling vid kvart i 7 och sen ville han inte somna om.
I vanliga fall ger Kalle honom välling vid 6 innan han åker till jobbet men han har blivit sjuk så
därför fick jag gå upp med Wilmer och fixa vällingen, tror det var därför han inte somnade igen.

Klockan 10 i förmiddags kom Sara och Li hit för bus!
Dom lekte på bra ett tag sen blev båda trötta och sov någon timma sen var dom redo för
ännu mera bus :)

Om en stund ska jag iväg och hämta min syster vid bussen hon ska nämligen sova här inatt :)
Hon har lov den här veckan och imorgon åker vi tidigt in till stan! Längtar såååå!!!


Nu ska jag plocka upp alla dvd:er som Wilmer rivit ut!
Ha det bra,
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0