Lördag 18 februari 2012

Hej! Vi håller på att försöka få Wilmer att sova i sin egna säng, känns
som att det är dags nu! Igår lyckades han somna ganska snabbt i sin säng utan allt för
mycket gnäll! Under natten så vaknade han flera gånger men jag hoppas bara det blir bättre
och bättre! Jag ska börja jobba igen i Maj så innan dess ska han sova i egen säng och kanske till och med
i eget rum, skulle vara skönt! Så nu håller jag tummarna för att det kommer funka :)

Wilmer vaknade vid åtta och tyckte det var dags att gå upp, så vi
åt frukost, duschade och sen åkte vi allesammans till affären för att
handla lite! Vi har nyss ätit rester från gårdagen till lunch och jag åt min semla som ja köpte, mums!



Snart ska Kalle åka iväg så grannen kan fixa till låset på bilen!
Hoppas verkligen dom kan lösa det!

Wilmer ligger på mig i soffan och sover så skönt så han är pigg ikväll
då det händer lite skoj!

Hoppas ni har en bra lördag,
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Emma - snart tvåbarnsmamma ♥

Åh så gott med Semla :)

Nu blev jag sugen ;) haha :D



Hur mår ni? :)



Kram

2012-02-19 @ 13:43:11
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0