Lördag 11 februari 2012

Igårkväll åkte vi hem till Wilmers morbror som fyllt i veckan på kalas!
Vi fick taco och efterrätt :) Mums!
Wilmer var glad och busig trots att han bara sovit 15 min på dagen och så var han
vaken till 21.30 då jag fick tvångs hålla fast honom så han kunde känna efter att han faktiskt var trött :P
Vi åkte hem straxt efter 23 och då var jag rejält trött då jag sovit dåligt flera nätter irad!

Vi fick sova till kl 8 imorse i alla fall :)
Sen åt vi frukost tillsammans vid 9 och nu är Kalle iväg till returstationen
och slänger massa skräp.

Grannen ska kolla på bilen idag och förhoppningsvis så vet han vad som är fel med låset!
Blir galen snart, vissa dagar går det inte ens att låsa bilen!
Sen ska vi iväg och handla mat och efterrätt till ikväll då vi får besök av Helena och Anders :)
Ska bli trevligt var länge sen nu!

Bjuder på två bilder på en kalasfin Wilmer från igår <3


Full konsentration på tv:n

Nu har han lärt sig öppna lådorna i hallen också :P Skrutt!

Ha en fin lördag,
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0