Ellen

Hemma hos mormor och morfar har Wilmer en favoritbok, Ellen.
Den boken är från när jag var liten och varje gång vi är där så ska
den boken läsas minst två gånger! Igår gick jag in på cdon.com och sökte och dom
hade den boken :) Så nu får han ha sin favoritbok här hemma också!
Beställde även The Big Bang Theory boxen, har börjat kolla på det nu på sistone så
skulle vara kul att se från början. Säsong 1-4 för bara 349:- !



Glömde berätta förut vad som hände efter duschen imorse.
Wilmer hade bara blöja på sig och jag var inne i badrummet och sminkade mig.
Då kom han in till mig med största leendet och blöjan i handen!
Busungen hade tagit av sig blöjan alldeles själv, haha! <3

Snart kommer Kalle hem från jobbet och då ska
vi iväg och storhandla, är tomt i kyl och skafferi!

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0