Buse!

Jag fick Wilmer att somna vid halv tio och tänkte då att även jag skulle passa
på att få lite sömn men det gick inte så bra! Jag kunde inte somna helt enkelt, så typiskt!
Så jag passade på att sminka mig, måla naglarna och plocka undan lite här hemma istället.
Kalle kom hem vid tio så vi började spela Alfapet sen vakade Wilmer och det var dags
att börja med maten så vi han inte spela klart men jag låg ganska så långt före Kalle i alla fall ;)

Idag blev det hamburgare med bröd och pommes till det, mumsigt!
Efter maten fick Wilmer duscha och nu tittar han lite på tv medans vi väntar på att
mormor och morfar ska komma hit :)

Bjuder på två bilder på busen!


Han tycker han är duktig som ställer tillbaks filmerna som han rivit ut så då klappar han
händerna åt sig själv :)


Tror han tycker att jag luktar illa eller något ;)

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0