Torsdag 12 april 2012

God  Morgon!
Igårkväll efter maten åkte vi hem till min bror Micke och hans tjej Erika.
Dom flyttade in i  ny lägenhet för ett tag sen så vi var där med en inflyttningspresent :)
Wilmer sprang runt som en galning och skulle öppna/stänga alla dörrar hela tiden.
Han var lite blyg för Erika men innan vi skulle åka så kramade han först Micke och sen frågade jag om
Erika kunde få en kram, han smög fram lite blygt och gav henne en kram. Sen gick han till mig och sen sprang han tillbaks och gav henne flera kramar :) Sötisen!

Sen åkte vi vidare hem till Kalles mormor. Han skulle kolla lite i hennes badrum för han ska sätta in
en dusch där. Vi stannade bara en liten stund då det var dags för Wilmer att sova. Innan vi åkte fick han
en liten chokladkanin som så klart skulle ätas på en gång.

Wilmer somnade på två sekunder i bilen på vägen hem sen fortsatte han sova för natten.
Med undantag för flera vaknanden under nattens gång.

Kalle och jag satte oss och spelade Alfapet och jag vann :) Så klart! ;)

Imorse vaknade Wilmer som vanligt nu för tiden vid 6. Innan dess så bökade han runt i vår säng
så jag hade varit vaken ett bra tag innan.
Nu har vi ätit frukost och Wilmer tittar lite på tvn när han inte springer i soffan eller trycker igång
dvdn och tar ut skivan där i! Buse..

Tänkte att jag ska damma av här hemma, bädda rent i sängarna och plocka undan
lite sen när Wilmer sover. Så skönt att få städat och fint innan helgen.

Har lite bilder att visa också :)
Wilmer har nu börjat äta helt själv och han är jätteduktig. Han äter mer än någonsin och
kladdar inget alls! Visst blir det kladdigt men han sitter inte och bara kladdar och leker som tur är.

Frukost häromdagen :)





<3

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0