Tisdag 17 april 2012

Hej!
Efter frukosten imorse så tvättade jag två maskiner
med tvätt och sen lekte jag och Wilmer en massa.
Roligast just nu är att plocka med all leksaksmat han har.
Han kan hålla på hur länge som helst, han tar upp en grej och så ska jag säga
vad det är för något och efter det så lägger han den i en låda. Sen plockas det fram och tillbaka
några hundra gånger innan han är nöjd :)

Nu ligger Wilmer här i soffan och sover så sött. Tyckte han kändes lite små varm så ska
kolla så han inte har feber sen. Hoppas inte det!
Annars är det lugnt idag vi har inget inplanerat. Men efter lunchen så tar vi nog oss ut
för att busa lite.

Igår kväll kom farbror Peller förbi en snabbis för att mäta hur mycket material som går
åt till väggen som han ska slå upp. Vet inte om jag har berättat det med vi ska i alla fall
sätta upp en vägg i vardagsrummet (som vi tog ner när vi flyttade in) för att Wilmer och lillebror
ska få ett varsitt rum :) Wilmer kommer få flytta in i det nya rummet då det är lite större än hans
nuvarande rum. Förhoppningsvis så kommer väggen upp nu i veckan och så ska vi spakla och slipa så allt
är klart för att pappa ska komma och sätta upp tapeter. Hoppas det kommer bli så bra som jag vill att det ska bli :)


Min tokunge häromdagen <3

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0