Söndag 22 april 2012

God Morgon!
Imorse steg vi upp vid 6 som vanligt jag och Wilmer. Vi åt frukost,tog en
dusch och busade lite innan vi väckte Kalle vid åttatiden.
Då åt Wilmer lite mer frukost och nu ligger han och sover :)
Idag blir Wilmer hela 1½ år! Mammas stora kille <3
Så snart är det dags för spruta och kontroll på bvc. Spännande att se hur mycket han väger
och hur lång han har blivit, nu var det länge sen sist så man har ingen koll alls!

Klockan 12 ska vi åka hem till Kalles mormor som fyller hela 85 år.
Där ska vi bli bjudna på mat och tårta blir det nog också.
Var iväg igår och köpte en fin orkidé till henne.

I fredags var jag iväg med tjejerna och åt på restaurang. Åkte buss in till stan och bussen gick ända
här ifrån Asker så det var smidigt. Bara att gå några meter från huset :) Men usch vilket skitväder, det blåste
snöade/regnade. I Mellösa hoppade Elisabeth på bussen och Mathilda var så snäll så hon kom och hämtade
upp oss så slapp vi gå i regnet :)

Hem till Mathilda en sväng där vi fick champagne (alkoholfri) och en straxt där efter kom Helena och sen även
Camilla som körde oss alla till restaurangen där Sandra väntade.
Vi fick åka i Niclas amazon och det var en upplevelse i sig ;) haha!

Wild west steakhouse åt vi på. Tyckte det var en bra restaurang, en kul upplevelse i alla fall.
3 av servitriserna sprang med jämna mellanrum upp på scenen och dansade loss, lite roligt!
När vi var mätta och nöjda så åkte vi hem till Camilla i Latorp. Där spelade vi Party Alias, jag och Helena vann :D
Sandra var snäll och körde hem oss alla och vid ett var jag hemma.

Som tur var så gick Kalle upp med Wilmer vid 6 så jag fick sova till 9! Var trots det helt seg och trött hela dagen.
Man är inte van att vara uppe så "länge" längre :P Börjar bli gammal ;)
Igår tog vi det bara lugnt och på e.m så tog vi oss ut på en liten trehjulings promenad till Wilmers stora glädje :)



Sen skulle pappas husvagn inspekteras!


Puss puss! Smakade säkert jättegott ;)

Nu ska jag sminka mig och fixa håret lite innan det är dags för
oss att åka!
Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

Hade dom bra priser? Var maten god med andra ord? skulle själv vilja testa :)

2012-04-22 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0