Söndag 15 april 2012

Hej svejs!
Har inte haft datorn igång på hela helgen så jag tänkte
sammanfatta lite av vad som har hänt.
I lördags fick jag sova till kl 7 i alla fall då Kalle gick upp med Wilmer vid 6 tiden.
Vi åt en mysig frukost tillsammans och vid 9 var vi vid odenhallen för att handla.
Vi kom dit några minuter innan dom öppnade och då stod pensionärerna och köade för att få komma in :P
Sen åkte vi vidare till Kalles mormor där han skulle sätta in en dusch. Wilmer somnade i bilen och sov så skönt vidare i vagnen tills klockan var 11 :) Jag satt och läste lite tidningar medans Kalle jobbade. Hans mamma och bror var också där och hjälpte till lite.

Vi blev bjudna på både fika och lunch och straxt därefter så åkte vi hemmåt.
Jag bakade kärleksmums som vart snuskigt goda! Recept från Leila. Mums.
Sen började vi på att förbereda och laga mat till kvällen då Wilmers mormor,morfar,
farmor och farfar kom för att fira Kalle.
Wilmer var på toppen humör och satt och skrattade hela middagen igenom :)
Kul att ha alla favoriter på besök på en och samma gång!

Idag har Kalle varit iväg och fixat med ved så jag och Wilmer åkte hem till mamma och pappa.
Vi gick en promenad på förmiddagen så Wilmer fick sova. Var inget vidare fint väder inte, först var det soligt
när vi gick iväg men sen blev det lite kyligare och det började regna.
Morbror Micke kom även dit och det blev en hel del bus när Wilmer vaknade.
Jag och Micke spelade lite kort men det är inte lätt när Wilmer vill vara med och spela :P

När vi kom hem så var vi lata och köpte pizza. Wilmer var kladdig precis överallt efteråt
så det fick bli en dusch för hans del. Nu sover plutten så skönt och jag ska nog lägga mig
snart jag med, är helt slut!

Kram Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0