Rockabilly!

Snart ska vi på bröllop med tema rockabilly. Vad ska man ha på sig ?!
Skulle ju vilja ha någon fin klänning men det känns så onödigt att köpa en
för flera hundra när man aldrig kommer kunna använda den igen.
Kan inte köpa kläder allt för långt innan heller med tanke på att jag inte vet hur tjock
jag kommer vara då. Åh vad svårt allt blir!

Wilmer ska med på bröllopet så det roliga kommer bli att fixa kläder åt honom :)
Vad tuff han kommer vara. Till Kalle är det ju bara att köpa någon rutig skjorta i princip och
så är det klart sen... Måste ge mig ut och kika i affärerna om det kan finnas något som passar en
tjockis som mig ;)

Någon som har något förslag på vad man kan ha på sig och vart man kan köpa
inte allt för dyra kläder ?



Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

finns ju prickiga historier på hm. Inte så svårt att få tag i något. Funkar ju med en prickig tunika och ett skräp över magen. sen ett par snygga skor :) Kul vill också gå på bröllop och varför inte med ett rocka billy tema!

2012-04-21 @ 19:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0