Onsdag 4 april 2012

Hej! Trots lite för lite sömn inatt pga Wilmers envisa hosta
så är jag mycket piggare idag än jag var igår så det är ju bra!
Trodde Wilmers feber var på väg bort då den låg på 37.6 förut men nu har den
stigit till 38 igen, hoppas den försvinner snart. Nu hostar han inte så mycket längre
i alla fall (peppar,peppar).

Idag går jag in i v.24 :)
Nu börjar sparkarna kännas mer och mer men så länge jag håller
igång så känner jag inget utan det är när jag sätter mig ner och tar det
lugnt som han börjar sparka :)
Wilmer är så gullig och vill gärna klappa på magen eller lägga huvudet imot och gosa lite.
<3


Nu har jag förberett maten klart då den ska vara klar till halv fem då Kalle kommer hem.
Han ska iväg igen efter maten för att köra ved så då fixar jag den så den är klar tidigare så han
kommer hem någon gång inte allt för sent! Idag blir det lax,potatis, kokta morötter och broccoli med sås till.
Mums :)

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0