Matinköp och bakning

Hej! Efter att Wilmer vaknade från sin förmiddagslur så åt vi lite mat
och åkte iväg för att handla mat. Inte det lättaste att åka ensam med Wilmer kan jag
tala om! Det ska klättras ur vagnen, ätas på smörpaketet, försöka klämma sönder gräddförpackningen,
kastas ur grönsaker ur vagnen... ja listan kan göras lång :P

När vi kom hem så fick Wilmer lite vindruvor så jag kunde baka ifred.
Det blev två olika sorters cake pops, en med ballerina och en med oreo.
Har bara gjort själva innehållet än, ska snart rulla till bollar och doppa i vit och
mjölkchoklad.
Imorgon tänkte jag göra kärleksmums. Var jättelänge sen jag gjorde det.
Så jag hoppas dom blir bra :)



Hittade en bild på cake pops på google för er som inte vet vad det är!


Nu ska jag fortsätta baka!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0