Måndag 16 april 2012

Hej!
Tidig morgon som vanligt nu för tiden. Kl 6 åt vi frukost och sen mös vi lite
i soffan framför barnprogram. Vid halv 10 somnade Wilmer hos mig i soffan och sov till
drygt 11. När han vaknade så var jag väldigt hungrig och kände mig lite yr var trots allt några timmar sen
jag åt. Gjorde korvstroganoff och makaroner och efter maten så åt vi lite kärleksmums!

Wilmer har matat lillebror med sin leksaksmat :) Han kom med fisk, tomat och ananas och
lyfte på mitt linne och la maten på magen <3 Gullunge.

Vägde mig hemma hos mamma och pappa i helgen också...inge roligt kan jag tala om :P
Kommer nog gå upp 20 kg den här graviditeten också, blä! Idag känner jag mig bara allmänt fet,ful
och äcklig! Ska tvinga med Kalle ut på en kvällspromenad sen.
Måste försöka skärpa mig och inte äta så mycket onyttigt! Börjar med det imorgon ;)

Bjuder på några bilder på min fina kille <3



Det är kladdigt med pizza!

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0