Fredag 13 april 2012

God Morgon!
Här hemma har vi varit uppe sen kl 6. Idag vaknade Wilmer och var
väldigt ledsen, men efter en flaska välling så vart han lite gladare.
Tyckte han kändes lite småvarm så jag kollade tempen och den låg på 37.7
så lite feber har han nog allt. Vi som hade bestämt att vi skulle hälsa på Elin idag :(
Får ta det en annan gång istället!

Jag har varit väldigt effektiv nu på morgonen. Har tvättat två maskiner med lakan och handdukar,
rensat ut stora garderoben med alla påslakan, täcken och kuddar och sen har jag hunnit med att duscha också!
Inte illa att hinna med allt det innan kl 9 på morgonen :)

Idag är det ju fredag den 13:e och det har både jag och Wilmer märkt :P
Först fick Wilmer dammsugarmunstycket på pannan så det blev en bula sen lyckades han klämma fingrarna
i köksdörren. Jag satt på huk med Wilmer i famnen när jag lassade in tvätt i maskinen och så tappade jag balanden
och ramlade bakåt och inte nog med det så råkade jag sätta igång tvättmaskinen när jag bara haft i ett påslakan! Så då gick det inte att öppna luckan så det fick sköljas/centrifugeras innan jag kunde slänga in resten av lakana :P
Lite smått irriterande. Nu hoppas jag att all otur för idag är över! :)

Sitter just nu och försöker klura ut vad vi ska ha för efterrätt imorgon då mina och
Kalles föräldrar ska hit och äta. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska baka men
något smarrigt blir det.

Jag hade tänkt åka och handla direkt efter duschen förut men Wilmer vart så trött så jag tänkte
att det är bättre han får sova nu och så åker vi efter lunchen istället. Har ingen större
lust att handla själv med en övertrött, febrig liten kille.


En bild från förra helgen då morfar och Wilmer provkörde trehjulingen :)

Hoppas ni har en bra dag!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0