Tisdag 27 september

God morgon.
Usch vilken natt! Trodde jag var på bättringsvägen men tydligen inte för
inatt mådde jag sämre än någonsin. Täppt i näsan, ont i halsen och hostig.
Men så fort jag kom upp och fick i mig frukost så mådde jag bättre som tur är,
men idag blir det vila hela dagen så jag blir helt frisk snart.

Wilmer är fortfarande snorig men jag tror han mår
lite bättre nu som tur är :)

Wilmer idag! Lite svårt att få bra bilder nu för tiden när han vägrar stå still :P

<3 <3 <3

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ok inte så farligt då, ja det kan ju säkert variera från bil till bil. Krya på er!

2011-09-27 @ 10:59:29
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0