Tisdag 13 september

God morgon!
Idag fick jag sovmorgon till kl 9, så skönt kommer inte ihåg
sist jag fick sova till nio. Så idag är jag pigg och glad :)
 Jag och Wilmer har ätit frukost och sen så har han sprungit runt och
busat som vanligt.

Det blev inte så mycket till storm inatt, i alla fall inte vad jag märkte,
men nu blåser det ganska så rejält ute så det blir nog ingen promenad idag.




Det är kul att riva fram alla gosedjur!


Wilmer älskar katter och för några dagar sen fick han den här katten
av morfar. Den kan både gå och mjauua (eller säger man jama?).
Frågar man honom vart katten är så säger han "Ka" och så går han och hämtar den :)


Mamma jag vill också blogga!

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0