Telefonkö

Nu har vi (jag) hunnit med att både diskat det där jätteberget med disk,
tvättat och hängt upp 2 maskiner med tvätt, ätit, duschat och gjort mig iordning!

Fick brev från försäkringskassan idag om att förlänga föräldraledigheten så jag var tvyngen
att ringa dit och höra från vilket datum nya blanketten ska börja gälla.
89 samtal före i kön, jippie! Inte nog med det, när jag väl kom fram så bröts
samtalet för att jag fick ett sms :s Skit telefon!

Sms:et var från min syster som skrev att hon var påväg hem från skolan så
vi ska bege oss dit en stund nu på eftermiddagen och busa lite!
Wilmer sitter just nu och river ut allt från min plånbok, undrade just varför
han var så lugn för!

Kände för att ha klänning idag, hittade den här i garderoben, aldrig använd och typ 100 år gammal.


Jag och min fina kille <3


Nej nu ska vi fara iväg!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0