Regn och bara regn..

Tröttisen sov dryga 1 1/2 timme så lunchen blev inte förens kl 14 idag.
Men nu är han pigg och glad igen.
Tänkte utmana ödet lite och cykla en sväng till lekparken.
Det har regnat från och till hela dagen men nu verkar det vara uppehåll sp man
får passa på! Måste ju inviga Wilmers nya gummistövlar också :)

Nu kommer Wilmer inspringandes med en "gammal" tom vällingflaska i munnen!
Smakar säkert jättegott :P haha!

Pratade just med Kalle och vi fick en tid kl 7 på måndag morgon för att koppla ur air bagen
i bilen. Frågade honom om han kunde följa med då jag inte var helt hundra på vart Rejmes ligger.
- E :Men det ligger väl typ vid nya rondellen där vid mega?
- K : Nej det ligger borta vid Eurostop.
- E : Jaha men vad är det som ligger vid mega då ?
- K :Vette fan.... men duuu det är ju där det ligger föresten!

Han som skulle visa mig vart det låg! Ha! Vad skulle han göra utan mig egentligen ;)

Nej nu måste jag sluta skriva så vi kommer ut innan det
börjar regna igen.

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0